Tuesday, May 15, 2012

Kesan Dadah Pada Otak

Sementara tunggu heroin aku nak kuar, ni aku nak share ape yang aku rasekan dalam otak aku. Siot je dadah ni. Yang paling bes bile kene layan setiap hari. Naik kurus dah badan aku. Dah la aku ni kurus kene lak ngan dadah ni. Wakaka! Nikmat dunie.. Betul cakap orang dadah ni bukan sahaja bagi kesan kat badan malah dekat otak gak. Tu yang naik gile dah aku ni. Bile aku tengah layan, kurang la mase aku ngan hero aku. Sian kat hero aku. Hero aku ni sentiase nak bermanje ngan aku, tapi malangnye aku terlalu asyik melayan sampai leh lupe hero aku kat sebelah. Dan sampai lah skang, hero aku turut terjebak ngan ape yang aku selalu layan. Wakaka!


So aku nak cite pasal dadah yang dah citekan ni. Wakaka! Berkait ngan post aku sebelum ni. Tentang cite korea Shut Up Flower Boy Band. Wakaka! Oleh sebab mase aku post kan entry tu, aku tak pernah cari nak donlod dari internet. Usha punye usha, wakaka! yeah! aku dah donlod cite tu dari awal sampai habis. Bes gile layan. N paling bes, format HD tu. Terang benderang kat tv aku semalam mase aku layan cite ni ngan bini aku. Tapi malangnye subtitle masih tak siap lagi. Aku cume dapat jumpe sampai episod 11 je. Lagi 5 episod aku kene tunggu dorang abis edit. Wakaka! Power la Internet.


Ni aku nak kongsi soundtrack yang ade dalam cite tu. Aku cume pilih lagu yang bagi aku sedap didengar dari telinge aku la. And lagu ni la hero aku slalu dengar sambil main gitar. Hokhokhok! Video ni aku amek dari youtube, so korang kalu nak layan lebih, g la kat youtube. Pastu lirik lak, aku dapat dari laman web http://michyeoga.wordpress.com. Kalu korang nak direct link klik kat sini


Lagu pertama aku nak kongsi ngan korang ialah Jaywalking. Lagu ni aku dah post dalam entry sebelum ni. Tapi aku dah gatal tangan sangat so aku nak post kan lagi. Hehe


Lagu ni memang bes gile pastu lirik die pun menusuk kalbu. Ikutkan cite lagu ni leader yang buat. So untuk tatapan korang, ni lirik lagu die. Aku copy paste je dari laman web yang aku dah bitau kat atas


neol cheoeum bonsungan meorineun pingdolgo siganeun meomchugo
jigeum paranburideun seollyeong ppalganburideun boijiga anha nan
amugeotdo da pillyoeopgo
geunyang nae gaseumi neoreul hyanghanda
nae saranghaneun geudaeyeo
mujakjeong dallyeoga neoreul anneunda
na saenggindaero ireoke
geobeobsi dallyeoga neoreul anneunda
areumdaun neol bolttaemyeon nae nae nae gaseumi teog
rulttawin molla nan geunuga mworaedo nareul jakku magado
sseureojyeo beorideun nunmuri heureudeun nae galgireun hanada
amugeotdo da pillyoeopgo
geunyang nae gaseumi neoreul hyanghanda
nae saranghaneun geudaeyeo
mujakjeong dallyeoga neoreul anneunda
na saenggindaero ireoke
geobeobsi dallyeoga neoreul anneunda
areumdaun neol bolttaemyeon nae nae nae gaseumi teog
nae saranghaneun geudaeyeo
mujakjeong dallyeoga neoreul anneunda
na saenggindaero ireoke
geobeobsi dallyeoga neoreul anneunda
areumdaun neol bolttaemyeon nae nae nae gaseumi teog
nae gaseumi teog
nae gaseumi teog
nae gaseumi teog
nae gaseumi teog
Aku pun tak paham ape mende ni. Nak menyebut pun susah. Tapi nasib baik la laman ni ade yang dalam bahase omputih nye. Hokhokhok
The moment I first saw you, my head spun and time stopped
Whether it’s green light or red light, I can’t see
I don’t need anything else
My heart is just going toward you
* You, whom I love
I just run to you and hug you
Just like I appear
Without fear, I run to you and hug you
Whenever I see beautiful you, my heart drops
I don’t know any rules, no matter what anyone says, even if they keep blocking me
Even if I fall down, even if I cry, my path is one
I don’t need anything else
My heart is just going toward you
* You, whom I love
I just run to you and hug you
Just like I appear
Without fear, I run to you and hug you
Whenever I see beautiful you, my heart drops
You, whom I love
I just run to you and hug you
Just like I appear
Without fear, I run to you and hug you
Whenever I see beautiful you, my heart drops.
my heart drops
my heart drops
my heart drops
my heart drops
Hoho! Hope korang enjoy!




2 comments: